Personsøkerløsninger

Øk hurtigheten og effektiviteten på service med ansattoppkalling fra LRS. Alle våre sett kommer med oppladbare eller batteridrevne pagere, ladestasjon og en transmitter som sender enten en varsling eller spesifikk melding til riktig medarbeider. 

Restaurant / Kafé

La kelnere bruke mer tid blandt gjestene. Med oppkallingssystem fra LRS kan kjøkkenet kontakte riktig kelner med et tastetrykk så fort maten er klar.

Retail

Øk responstiden til ansatte. Tilkall dine medarbeidere uten å fikle med telefonen eller rope over callingen.

 
 

Noen av våre fornøyde kunder

 
 

TX-9560EZ Oppkallingssystem for kelnere og servitører

Rimelig, oppladbar sender med stor rekkevidde. Direkteknapper for inntil 12 personsøkere.

Send beskjeder fra kjøkken til servitører. TX-9560EZ lar servitører effektivisere servicen med umiddelbar varsling fra kjøkkenet når maten er klar, som igjen leder til bedre kundeopplevelser. Leveres med whiteboard for enkel oppføring av navn og pagernummer.

Brukes sammen med Star Pager oppladbare mottagere med kraftig vibrasjon for lydløs og diskret tilkalling av servitører. TX-9560EZ-senderen er ideell som basestasjon på restauranter og forretninger med under 12 personsøkere. Fordi denne senderen er også oppladbar, kan den lett plasseres hvor som helst og lades etter skiftet. En enkelt opplading vil vare opptil 1 uke.

 

LRS T7470 Meldingssystem 

Den kraftige alt-i-ett-senderen T7470 lar deg sende forhåndsdefinerte eller manuelle meldinger til ansatte. Kommer med Alpha Pager mottagere som er svært enkle i bruk og kan programmeres til å varsle medarbeidere med både tekst, vibrering og piping. Brukes med ett enkelt AAA-batteri og automatisk strømsparingsmodus. 

 

Spesifikasjoner

  • Kraftige frekvenser selv gjennom vegger, tak og gulv
  • LRS Service-pager har den kraftigste vibrasjonen i bransjen
  • Sjokk-absorberende casing
  • Batteritid: Opp til 72 timer på en enkelt lading

Fordeler

  • Enkelt i bruk med ett-trykks oppkalling av opp til 20 ansatte
  • Diskret oppkalling som ikke forstyrrer gjestene
  • Unngå kald mat og unødvendige turer til kjøkkenet
  • Kelnere kan bruke mer tid blant gjestene og dermed øke mersalget